Skip to main content

Reunion :) 28 JAN 2011

Hai.










kami kenal since sekolah rendah lagi . tp bile naek sekolah menengah kitorg makin rapat n jadi geng .name geng kitorg APOCHONG . lucu kan ? tak tao dari mane dapat name to .kt sekolah kitorg mmg gile2 . havoc n mcm2 la . paling bezt kitorg suke nyanyi . suare not bad laa ( aku paling bezt sekali ) =.=' kitorg janji takkan berpisah . pernah la pasang angan2 na belajar at the same kolej . duduk rumah sewa same2 . haha , kitorg memag ske berangan . tapi last2 lepas pmr je ade yg pindah sekolah la , ape la . memang aku sedih . n sebab to la aku pindah sekolah laen ( bunyi mcm jaoh je kn , padahal belakang rumah aku je sekolah baru to ) 3 bulan lepas to aku kena pindah triang . langsung tak boleh jmpe dyorg da . na dekat setahun tak jumpe , dyorg pakat na buat reunion . mle2 aku tak boleh join sebab aku jaoh ( tak la jaoh sangat ) tp chepoh sanggup amek aku kt triang ni then patah balek g temerloh . kaklang n mira still minah kepoh . ini la hasilnye :










dalam kereta . driver chepoh yg pkai bju hijau . sebelah die mira . aku yg tudung biru to n sebelah aku kaklang .



mule2 sampai kitorg serbu pizza :D





makan2 .





gelagat chepoh n mira . dyorg mmg gile2 .





dengan penuh sabar kot kerat pizza nieh .





ni jela gmbar kt the store . to pon dlm fitting room . tak sempat na bergambar sbb sibok shopping .





then lepas shopping g KFC lak . yess , kitorg kuat makan jugak .





na balek da kottt :D BYE !


wahaha ~ lepas rindu aku kt korg . sayang korg sampai bile2 la .



Comments

Popular posts from this blog

5 month

Thank you for staying even if you had so many reason to leave. You're my best friend my crying buddy and my Mr. Fix (you can handle my thunderstorm very well) I love you from the first day we met until now.

Majlis Anugerah Kecemerlangan PMR, SPM, STPM (DRB Hicom) - Part 2

Assalamualaikum.



Mana yang tak baca lagi part 1, click sini ye Part 1.



Sabtu 18 Mei 2013



Pagi tu aku bangun awal dengan jayanya, walaupun bengkek sikit sebab dalam rumah anjang tu memang takde line phone. Bangun je kena tunggu turn nak guna bilik air kat bawah tu, masing-masing malas nak guna bilik air atas.



Then dah bersiap cecomel tu maka haruslah bersarapan pula. Anjang belikan nasi lemak sambal kerang dan sotong. Serius memang sedap ! Sambal dia tak pedas langsung. Sesuai dimakan seisi keluarga, since anak-anak anjang semua kecik-kecik lagi. Memang tak makan pedas kan. Lagipon diorang semua dah bertahun-tahun kat London, ade la dalam 7-8 tahun stay sana. Lagilah tak tahan pedasnya.




Dalam pukul 8 pagi tu bertolak, dan ngam ngam sampai kat wisma DRB Hicom tu pukul 8:30 pagi, waktu pendaftaran. Punyalah ramai manusia. Maklumlah, DRB Hicom ade lebih kurang 30 anak syarikat. Dan anugerah ni untuk pelajar PMR, SPM dan STPM untuk semua anak kakitangan under syarikat DRB Hicom.



Jom layan g…

Another beautiful month with you

Ada harinya kita ngam, kita sekepala.. gurau kasar macam mana pon tak sentap, takde yg take it seriously.. Ada hari yg belum bukak mulut lagi dah mula terasa, berperang sampai habis peluru reload balik 14 kali.. Ada hari saya api, awak air.. Ada hari bila awak api, saya simbah awak dgn berbaldi-baldi air.. Dah faham A to Z perangai awak yg complicated, begitu juga sebaliknya.. Awak pon mula faham ragam saya yg kadang tak logik, merajuk tanpa sebab.. Happy 4 month sayang ! Thanks for everything, thanks accept me for who i am.. saya tak perlu risau bila dgn awak, saya tak perlu pakai topeng utk sembunyikan siapa diri saya yg sebenar.. this sounds soooo cheesy, but ILOVEYOU !! Kau yang terakhir.. namun masih yang pertama.