Syifa
Back to school !
Tuesday, May 10, 2011 May 10, 2011 | 0 Comment(s)

hai










hyeee all ! lame da kowt tak update blog buruk ni . actually aku dah kembali ke sekolah . yesss , after almost 5 month aku jadi penunggu rumah , kali ni aku kena buat apa yg dah lame aku tinggalkan . CONTOHNYA ::
  1. tidur awal ( sebelum ni kalau jam belum pukul 4 mata aku tak ngantuk )
  2. bangun pagi ( kalau tidur pukul 4 agak2 korang boleh kew aku bangun pagi ? )
  3. menulis ( jangan terkejut if aku cakap aku dah tak pandai menulis sekarang )
okayyy , itu la kowt cabaran aku as FORM 6 STUDENT or PRA UNIVERSITY CANDIDATES ! this week as usual orientasi . and today dah boleh check in dalam kelas . boleh pulak kelas aku setentang dengan kelas encik BF . mula2 tak perasan then kawan beritahu . err ~

kami bertiga semula :)

Labels: ,