Syifa
Wedding my cousin :)
Sunday, June 26, 2011 June 26, 2011 | 0 Comment(s)

hai




Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia, Salam 1 Blogger !
Nak story mory sikit ni. Tak nak dengar?
Ala, dengar la. Sikit je. 



Semalam aku pergi Johor. 
Sepupu aku yg kawen kt Pekan baru ni buat majlis jemput menantu belah husband dia.
Pukul 6.30 pagi dah bertolak dari rumah.
Malam tu aku mana tidow. Kesedihan melanda. #nowdahberbaik
Sampai mana entah singgah makan jap and tunggu sedare2 lain.
Dah berkumpul tu baru geral meneruskan perjalanan !



Pukul 11 lebih sampai la rumah nenek pengantin lelaki.
Minum2 and lepak2 lepas tu nenek dia suruh pergi rumah kenduri makan2 dulu sebab pengantin tak bersiap lagi. Nanti lapar pulak.
Kitorang pegi la. Sebelah je rumah pengantinnya.
Dah makan balik semula kt rumah nenek tu sebab nak berarak pulak.
Dalam pukul 2 berarak, bersanding and makan.
Time makan2 ni best sebab dapat duduk dekat meja pengantin. #jakunlakau




Habis acara blah ar. Then pegi AYER HITAM.
Dekat je, tak sampai 10 minit pun dari rumah pengantin tadi.
Korang mesti tahu kan Ayer Hitam ni macam mana.
Kerepek, cenderamata, beg and aksesori2 memang terbaik lah !
Serious murah. Aku naik gila nak bershopping #padahalduittakde



And paling best aku jumpa banyak gila Domokun.
Nak nanges aku tengok.
Dengan pemurahnye bapak aku cakap " pilih jela nak yg mane "
Perghh, mantap la abah. Terharu anakmu ini. Cehhh -,-



Jom layan gambar :)



pening aku . nak g mane ni ? wan, jom kite g dulu !



yeahhh, terbaekkk !



ececeh, kemain ma abah. nak sedondon aje.



sy cucu wan yg paling sopan kan3 ?



ehem2 , na mcm ni jgk :'(



makan tak hingat dunia :)



di ayer hitam . yesss, kaklong and adik2 dapat patung !



Labels: