Syifa
Curently at Melbourne, Australia :)
Saturday, July 30, 2011 3:00 AM | 2 Comment(s)

hai



Assalamualaikum.


Dah bace title tu ? Haa, ni aku nak bagitahu korang yg aku baru sampai kat Melbourne ni. Membawa hati yg lara. #ececeh Gedik la kau ! Kalau dah makan belacan tu toksah nak berfeeling2 kat tempat omputih laa. Tapi korang perasan tak, hari ni lain macam je sejukkan ? Pagi tadi bukan main payah aku nak buke mate. Tengah hari pon tenang je, takde la panas terik. Dah duduk sorang dalam bilik ni mule la berangan macam kat negare yg bersalji-salji tu. Ahh, bestnye.





mood : Winter Sonata with Ashraf Akim :)

Labels: ,