Syifa
Menanges lagi :'(
Saturday, July 30, 2011 July 30, 2011 | 2 Comment(s)

hai


Assalamualaikum.


Tak tau kenape rajin nak menaip ni. Tapi satu sebab kenape aku rajin menaip, mesti la ade something nak cerita. Kalau pendam nanti jadi barah. Kan kan kan ? And biasenye ape yg aku nak cerita tu sama ada yg menggembirakan atau menyedihkan. Kalau korang bace post-post aku hari ni, mesti korang dapat agak ape mood aku sekarang.


Yes, im curently sad :'( Aku dah pernah cakap kan, tak pernah lagi sampai 5 hari tak mesej die. Tapi akhirnye terjadi. Aku rase makin jauh dari die. Tiap kali perasaan tu muncul aku menanges. Aku cengeng. Yes, i know that. Aku paham die ade banyak komitmen lagi dengan duet die. Nak beli barang, isi minyak motor, keluar dengan member * kot la *.


Im tried to be cool but it is hard. Tadi pulak die bagitahu esok dah nak pindah. Lagi la sedih bhaii. Aku harap dapat jumpe esok tapi terpakse la batalkan. * tahan airmate * Ya Allah, bagi aku kekuatan untuk menempuhi semua ni. 5 hari tak mesej pon aku dah kecoh-kecoh kan? Nanti bulan puase jarang dapat mesej jugak. Sebab die kerja. Dah la tahun pertama kitorang sambut puase same-same. Ish ish ish, tamao nanges :'(


Cepat la hari Isnin. Aku nak sekolah. Nak lupekan kesedihan ni !

Labels: ,