Syifa
Teramat rindu....Tapi.....
Friday, July 29, 2011 July 29, 2011 | 0 Comment(s)

hai


Assalamualaikum.


Ya Allah, rindunye aku dekat die. Dah nak dekat 5 hari kot tak mesej. Sebelom ni, tak pernah lagi macam ni. Even kat sekolah kitorang ade jumpe, tapi lain. Kalau mesej tu aku rase dekat dengan die. Aku suke bile die panggil aku SAYANG. Rasa macam dunie ni aku yang punye. * LOL *


Tapi tadi...
Aku happy giler setelah beberape hari handphone aku bisu, akhirnye berbunyi jugak. Bertambah happy bile orang yang aku rindukan call. Aku angkat, suare die kasar je. Ohh, demam rupenye. Kesian die. Perbualan kitorang agak dingin. Aku sedaye upaye bersabar. Aku perempuan. PEREMPUAN ! Sangat sensitif. Hati mane yang tak terguris, Nak2 lagi dalam keadaan rindu macam ni. Aku sebenarnye harapkan lebih dari tu. Bukan setakat jawab sepatah, or diam je. Aku tau die demam tapi bukan tu alasannye.


Die tak rindu aku ke? Or aku yang terhegeh-hegeh mengharapkan die. Semalam bukan main lagi aku berjanji, kalau die call or mesej aku nak cakap yang aku rindukan die juta juta juta ! Tapi lain pulak yang jadi. Ahh, layan jela perasaan ni.


Mood : Off, nak g kenduri dengan mate yang bengkak !




Labels: ,