Syifa
Jangan nak tunjuk bagus depan aku !
Saturday, August 27, 2011 5:17 AM | 0 Comment(s)





Assalamualaikum and Hello semua :)



Kau, kau dan kau sila dengar sini ! Ape yang kau dapat kalau tunjuk bagus depan orang eh ? Padahal kau tak seberapa pun. Kau tahu tak yang sikap macam tu buat orang makin menyampah dengan kau. Nak gebang sane sini pasal kehebatan kau tapi, habuk pun tarakkk. Bila orang nasihat kau menjeling. Kalau la kat Malaysia ni hukuman tak ketat dan berat, dah lame aku korek biji mate kau tu !



Walaupun kau pernah buat taik/cari pasal dengan aku, tapi bila kau ucapkan kata MAAF aku boleh terima. Malah aku boleh lupakan semua tu. Ni tak, kau makin mengade-ngade ade la. Kau dah tahu tu salah kau, takkan aku pulak yang kena mintak maaf der ! Pikirlah sikit. Tak guna lagi aku berbasa-basi dengan orang macam kau ni. Sebab tu lah aku sound kau. Nak sedarkan kau dan kawan-kawan gedik kau. Tu pon aku sound secara sopan lagi. 



Jangan sampai semua pulaukan kau baru kau nak sedar dah la. Mase tu aku hanya mampu memandang. Bukan taknak tolong tapi aku dah warning awal-awal. Salah kau sebab taknak dengar. Kau abaikan nasihat aku sebab kononnye aku ni tak setanding dengan kau. Heyy, nak nasihat orang tak perlu pangkat, darjat, rupa dan sebagainya. Kau pikir-pikirkan lah ye. 






Gangster kampung pisang. Hakhakhak :)





Labels: