Followers

Sunday, October 2, 2011

Yeayy, dah pandai buat header !



Setelah berkurun lamanya aku asyik tempah je header, akhirnya dengan usaha yang gigih aku berjaya jugak buat header. Memang tak cantik macam header korang tapi as the begining aku rasa berpuas hati la. Memang bukan senang. Aku salute la mereka yang ambik tempahan header bagai tu. Korang memang POWER !



Header yang aku buat ni nampak comot kan ? Haha, kalau korang nak tahu berjam-jam aku ngadap laptop nak buat natang ni. Pening dah kepala #cehh,mentang-mentang esok sekolah. Kalau rajin aku akan buatkan freebies header untuk korang. Jerit YEAYY sekarang !

No comments:

SINGLE OHSEMMM, MAYBE ?.
 
Atas