Syifa
A beautiful moment with you.
Thursday, November 17, 2011 November 17, 2011 | 0 Comment(s)

.



Assalamualaikum.



Hari ni terpaksa ponteng sekolah, terpaksa jaga adek yang dilanda demam chickenpop. Alahaii, sian tau tengok dia. Asyik tergaru-garu je. Bila aku pandang terus dia stop menggaru sebab aku tak bagi. Setiap orang wajib kena kan chickenpop ni ? Aku dah 18 tahun tapi tak kena lagi. Am I normal ? Orang lain kecik-kecik lagi dah kena. Okayy abaikan --'



Sedar tak sedar, dah sampai ke minggu terakhir persekolahan. Korang suka ke sedih haa ? Aku both kot. Suka sebab boleh relax kat rumah, online 25 hours, makan tidur makan tidur. Tapi agak sedih sebab tak dapat tengok my honey kat sekolah, nota yang bertimbun perlu disiapkan dan will missing my friends ! Minggu ni aku selang seli datang dan tak datang sekolah tau. Isnin datang, Selasa tak. Rabu datang, Khamis tak. Esok last day of course datang.



Selasa baru ni hang out dengan kawan-kawan. Amboiii, sekolah tak pergi, jenjalan rajin pulak kan ? Tujuan keluar ni pun nak pergi bank dan beli barang sikit untuk karnival kokurikulum hari Rabu.







With my bestiee. Duduk dalam kereta asyik menghabiskan bateri kamera je. Masing-masing photogedik kan.






Si baju kuning tu Ika. Kesian dia kena kacau dengan orang gila kat Tunas Manja. Aku harap kau tabah kakak. Boleh pulak orang gila tu samakan dia dengan Siti Sarah. Cantik kawan aku ni lagiiii~






Masuk kedai ni memang naik sawan la. Kedai bunga+kedai hantaran. Haha, paham tak ? Kalau korang nak kawen ke, tunang ke bolehlah tempah hantaran kat sini. Serius cantik kau. Masuk kedai ni aku asyik berangan je tau.



Gambar time makan tak ambek la pulak. Sebab masing-masing tengah melantak, memang tak ingat nak bergambar la kan. Balik tu terserempak dengan my honey dekat trafic light. Tetiba rasa rindu. Lalu kat sebelah dia Mira hon kereta. Aku tak pandang pun sebab takut dia marah. Aku keluar jenjalan ni dia tak berapa suka sebenarnya. Hehe~



Semalam pulak which is hari Rabu, sekolah aku adakan majlis penutupan hari kokurikulum ( hentam je ni ). I'm not took part at all events. Love to be a loyal audience. Tapi agak boring la, pusing kiri kanan tengok semua tengah syok main api, kilat kasut, buat gubahan, pasang khemah, kawad. Arghh, takde yang menarik bagi aku * sigh *



Balik sekolah terus gerak ke Temerloh nak ambek buku bank Mira and Ika. Untunglah korang dapat biasiswa. Jeles tau ! Nak dekat pukul 7 baru sampai rumah. 7 pagi keluar, 7 malam baru balik. Ada ke orang nak buat bini ? Haha. Balik tu terserempak dengan my honey kat trafic light lagi. Memang jodoh di trafic light kot. Aku nampak dia pegang phone. Pelik la jugak sebab kitorang tak text mase tu. Baru ingat nak serang dia kan, tetiba phone aku berbunyi. Yeayy, mesej dari dia. Haha, jahat kan aku nak curiga bagai :D






Bergambar dekat gerai pameran PBSM rasanya. Tak ingat pulak. Tengok kat belakang tu, semua pakai T-shirt sekolah right ? Disebabkan kitorang ponteng hari Selasa, maka kitorang agak ganjil la pada hari Rabu tu. Tak dengar arahan cikgu dah lain dari yang lain.






With adik Form 1. Haa, start rapat dengan dia sebab kitorang sama kelab plus dia peramah. Tapi aku taktau nama dia ape. Hehe, muka kitorang sama ke ?






Dengan orang robot pon nak bergambar. Smart gila abang baju hijau ni. Tapi kenape kurus sangat, tak cukup zat ye bangg ?






Wajib ade gambar kami. Muka tak bersalah je lepak atas pentas.






Ika and me disamping gubahan-gubahan dari setiap unit beruniform.






Okayy, aku dapat hamper minggu lepas punya pertandingan, teka silang kata. Haha, kacang goreng je tu. 



Quote of the day : You're my sunshine that brights my day.

Kbai !

Labels: ,