Syifa
Kelip-kelip ku sangka api, kalau api mana kuburnya. Aku tahu salah pepatah tu.
Saturday, January 7, 2012 January 07, 2012 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


Entri 100% tiada kaitan dengan tajuk ye kawan-kawan. Tapi kalau korang nak tahu, sekarang ni aku suka sebut ayat macam tajuk kat atas tu. Mula-mula aku tak sedar salah, lepas tu adik aku yang tegur. Haha, ghasak jela ! Mood malam ni happy sesangat, tak tipu la !


Tadi pegi keluar Temerloh dengan family. Dah lama aku bodek ma nak beli phone baru kan. Lepas tu ma on je. So tadi beli barang sikit terus cari phone aku. Aku nak yang murah-murah je bagi menggantikan phone Sony Ericson yang dah terbakar keypad tu. Punya la ganas aku hentak keypad nak taip mesej --.


Phone yang aku beli ni murah je, tapi cool kentang bagi aku ! Err, aku tahu aku ketinggalan zaman sebab pakai phone gini, tapi biarlah. Masing-masing ade taste yang tersendiri rite ?




THANKYOUUU MA :)

Kbai !

Labels: