Syifa
Let go of your past !
Tuesday, March 6, 2012 March 06, 2012 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


Lately kat tempat aku ni cuaca tak menentu. Kalau hujan tu lebat sangat, and kalau panas tu panas sangat. Due to this situation, kesihatan aku sangatlah terganggu. Tengah hari aku akan rasa tak bermaya, demam, batuk and yang paling best migrain ! Rasa macam nak hantuk je kepala ni dekat dinding. While, malam pulak aku akan menggigil kesejukan plus kaki tangan rasa kebas. Aku selalu terjaga tengah malam sebab tak tahan sejuk.


K takde motif pon cerita macam tu. Semalam tamatlah sudah exam UP1 yang dah berlangsung almost one and a half week. Rasa ringan sikit kepala ni, tapi tak boleh enjoy sangat sebab ade exam yang lagiiiiiii besar dari ni dan lagiiiii penting. Serious aku tak ready lagi :(


Tadi cikgu ade bagi result. BM 1 aku fail ( kat rumah cakap German ), Geografi Fizikal 72% ( Alhamdulillah, second highest ) and Pengajian Am 1 cukup makan jela, 55%. Sangat menurun compared last year punye result. Waaa, acane nak cakap dengan ma abah ni. Tak sanggup nak tahu result paper lain.




Once again, I'll open my heart and learn to love somebody. Hope pilihan kali ni tak mengecewakan. 

Labels: ,