Syifa
They don't love me.
Friday, March 23, 2012 March 23, 2012 | 3 Comment(s)



Kehilangan. Semua orang takut dengan perkataan tu. Tak kesah la hilang one of family members, kawan, beloved stuff dan sebagainya. Kadang hilang pensil picit pon kecoh satu class ! Actually, bila dah jadi milik kita, of course kita harapkan kekal untuk selamanya. Paling sakit bila kita sedar bahawa kita akan kehilangan seseorang yang kita sangat sayang.


Dia insan yang berjaya curi hati kita. Dia yang buat dunia kita indah, dia yang buat kita ceria, dia yang ada siang malam teman kita, dia sanggup korbankan masa dan duit untuk kita, dia menyempurnakan hidup kita, dialah segalanya. Kita sayang dia tapi hakikatnya kita harus lepaskan dia.


Sedih tak bila orang yang kita sayang sebenarnya terseksa hidup dengan kita?  Sekuat mana pun kita cuba tahan dia dari pergi, sampai satu saat bila kita dah tak mampu lagi menahan, dia akan pergi. Sekali pun kita merayu, tak mungkin dia berpaling lagi. 


Biarlah dia bahagia, aku pun tumpang bahagia jugak.


Bila dah putus kebanyakannya akan cakap cenggitu. Tapi mulut je kan ? Hati siapa tahu. Sanggup ke kita tengok dia bahagia dengan orang lain ? Padahal dulu dia janji takkan tinggalkan kita, takkan sayang perempuan lain selain kita. Kenapa semuanya berubah ? 


Datang dan pergi. Itu normal dalam kehidupan. Bila someone hadir dalam hidup kita, jangan genggam dia terlalu kuat. Takut nanti kita sukar melepaskan saat dia ingin pergi. Why dont you just stick around with me ? Kenapa mesti pergi :'(


Sorry, nothing to write so merepek jela !

Kbye !

Labels: