Syifa
Exam weeks.
Saturday, May 12, 2012 May 12, 2012 | 0 Comment(s)

Hello peeps !


Dah bersawang belog kesayangan aku ni. Sorry encik belog ( ehh, jantan kau ) emosi kita tak stabil lagi ni. Hik3. Baru-baru ni about 6 days aku tak online. Percaya ke tidak ? Bolos saja dinding ituu. Please la percaya. Memang tak lepas nak online sebab internet macam haremm.  Then I've attend Kem Jejak Gemilang selama 2 hari 1 malam dekat Institut Biodiversiti Lanchang. I will story about that later. Tu pun kalau rajin la kan. 


Next week which is this Monday akan bermulalah exam midyear. Brrr, boleh postpone tak cikgu ? Takut. Dah la cikgu target kena capai pointer 3.00 and above. Masalah paling besar sekarang ni subjek BM. Exam sebelum ni aku hampir gagal BM. Maklumlah, kat rumah speaking Jawa. Bm kertas 1 rasa susah gilee. Morfologi, sintaksis, fonologi, ape benda tu ?


Hope kali ni dapat buat yang terbaik. Kalau dapat 3.00 pon dah okay what. Yang paling penting STPM nanti nak dapat pointer tinggi. Yes, I will struggle for it. Taknak ma kecewa lagi. Even dia tak tunjukkan kekecewaan tu time result UPSR, PMR and SPM tapi aku tahu dia nak aku buat yang lagi baik. AKu akan buktikan dekat ma yang aku boleh. InsyaAllah.



Labels: