Syifa
Malam yang luka.
Thursday, May 9, 2013 May 09, 2013 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


A big apologize to all of my readers and follower blog ni, sebab aku jarang sangat update walaupun duduk rumah goyang kaki je keje aku, tapi busy lagaknye kalah orang yg bekerja. Malam ni rasa free nak menaip. Jari ni laju je menari atas keyboard walaupun tak draft nak tulis pasal ape. Maknanye malam ni entry merapu. Sekian.


Kemain mukadimah !


Aku menghitung monthversary kami yang ke-2 bulan. Hari sabtu ni. Dan sabtu ni dia takde. Esok sampai Ahad dia kena g kursus kat jerantut. Okay cuba faham dia kerja. Tadi keluar dgn dia, tengok skrip yang dia kena hafal, ade 15 keping. Muka dia nampak risau. Sepatutnya masa yang singkat tu dia kena study skrip-skrip tersebut, tapi dia luangkan masa dgn aku, bawak adik aku dan kawan aku g hospital. Thanks sayang !


Dan malam ni aku suruh dia hafal isi penting, sampai sekarang aku masih tunggu dia whatsapp and call, tapi takde. Tak mungkin dia baca sampai 2, 3 jam. Sebab td dia cakap nak baca sikit je. Bila aku call dia tak angkat. Mungkin tidur ?


Jujur aku tak suka orang tinggal aku macam tu je. Nak tidur cakap ! Mungkin tertidur. Tp bila dah ngantuk tu nape tak cakap ? At least bila senyap aku boleh terima yg dia mungkin tidur, sbb dia dah beritahu awal-awal. Mende ni aku dah cakap banyak kali, tapi banyak kali jgk dia buat. Sebenarnya bukan masalah besar.


Jadi besar sbb esok dia nak kursus, ingatkan malam ni dapat stay up lama sikit dgn dia :(


Rupanyaaaa.....


Esok sampai Ahad dia dah busy.


Faham. Bye.


Masih senyum

Labels: