Followers

Thursday, March 17, 2011

Terengganu , here we come !

Hai.






last saturday malam ar bertolak dari rumah . actually tak plan pon . mak sedare aku yg duduk kuantan ajak pegi tengok anak die kt ward HSNZ . sepupu aku la kan . die baru lepas bersalin . anak die selamat tapi die ade komplikasi jantung sikit * tibe2 rase berdebar * sampai kuantan dalam pukul 1.30am check in rumah mak sedare aku to . esoknye pagi2 before pukul 9am bertolak pegi terengganu . 2 buah kereta . 10 org manusia . sampai kt HSNZ pukul 12 kena wait for one hour sebab waktu melawat pukul 1pm . then pergi makan n jalan2 dekat pantai batu burok . pastu singgah dekat masjid terapung . makan malam plak dekat giant kuantan . singgah semule rumah mak sedare aku utk mandi2 . pukul 1.30am baru sampai home sweet home .






depan rumah mak sedare aku . bciap2 na bertolak .  








angah aku n baby nye .




kecik je baby ni .




my mum kt pantai batu burok . strong winds and big wave . tak berani na g dekat .




masjid terapung :)




haha . ni dlm kereta oke .                                                           

No comments:

SINGLE OHSEMMM, MAYBE ?.
 
Atas