Syifa
Alhamdulillah :)
Friday, May 6, 2011 May 06, 2011 | 0 Comment(s)

hai






hyee all . okayy , hari ni better sikit . even die macam moody2 lagi tapi aku sabar jew . memang salah aku kowt . kitorang text tapi.......sepatah sepatah die jawab . aku tau lha die still sedih . aku try pujukkkk tapi harammmm . waaaaa , nak nanges rase . bukan nak tapi memang da nanges pown . ishh , buruk betul perangai aku .




hurmmm , tak lame dah nak masok alam persekolahan semula . wan aku cakap back to school . haha , amboi wan nak speaking jugak . memang kusut lha nak cari uniform sekolah semula . kain hitam dah beli , baju sekolah da jumpa . yg masalahnye tudung . puas da aku godek2 almari . tikus bawak lari kowt . aku malas beli tudung baru . maklum lah tudung kat kedai... belakang bulat , labuh sangat lha . sengetlah . ade jugak free hair pegi sekolah .tapi aku akan berusaha cari tudung to . kau tunggu aku !

apabila kusut !

Labels: ,