Syifa
Happy teachers day ! Winkwink ~
Monday, May 16, 2011 May 16, 2011 | 0 Comment(s)

hai




hye all ! 16 mei setiap tahun kita akan menyambut hari guru  . memang aku suka kot coz tak belajar -,- . and dapat tengok cikgu2 bersukan , ada persembahan . so memang beshhh lha . ni kali kedua aku celebrate hari guru kat smk mengkarak . sederhana tapi meriah . diuruskan oleh budak2 pra U atas . so next year giliran batch 93 lak yg akan manage and arrange all school's activity .




hurmm , to baru mukadimah . boleh tahan panjang . pagi2 pukul 7.20++ ktorg dah beratur kat assembly square . memang semangat la . then akak2 upper 6 panggil buat barisan memanjang dekat jalan tar * memang susah nak bagi korg paham bentuk muka bumi sekolah aku ni * tapi tujuan berbaris panjang to nak sambut kedatangan cikgu la . dengan bunga manggar , sireh junjung la . rasa macam kat kenduri kahwin pulakk . nak tunggu cikgu berarak dah setengah jam . naseb baek hari guru so sabar jela * tangan di dada , mata ke atas *


after that baru buat barisan kat assembly square . yg tak beshhh kena dengar ucapan ar . menteri to la , pegawai ni la . teks dah la 5 muka surat . err - lepas tu ikrar cikgu , nyanyi2 la , gimik hari guru ( masukkan ikan dalam akuarium ) . and acara yg dinanti of course potong kek . syokkk tengok cikgu2 cari mangsa nak cuapkan kek . tengah2 aku tak berkelip mata tengok boleh pulak cikgu Nina panggil :





cikgu Nina :)


syipah , syipah . meh cni makan kek .


mula2 aku geleng . segan ar nak g depan . dah cikgu panggil2 jugak aku bangun la . mula la dengar budak2 ni panggil nama gegar . adoiiii , segan ~ abez acara kat assembly square boleh la rehat . lepas rehat terus berkumpul kat pintu pagar and lintas jalan nak pergi padang . kat padang tak payah cte la . panas ! kusut lalu . tak fokus tengok cikgu sukan . dah abez to ktorg kena tinggal coz kena kutip sampah . ishhh !


last sekali acara penutup kat dewan terbuka . macam biasa la , persembahan murid and guru . bla bla bla . orang semua dah balek form 6 jugak kena tinggal . ouhh , sungguh tidak adil ! paling panas bila ada akak  upper 6 nieh sound2 ktorg .


lower 6 , kutip la sampah . jangan duduk jew .


weyhh , ktorg terbongkok bongkok kutip sampah kau kata ktorg asyik duduk jew ? memang makan kaki la kau ni . last2 aku bla jew . puas hati aku . HAHA !

Labels: ,