Syifa
If u know..... :'(
Thursday, May 5, 2011 May 05, 2011 | 0 Comment(s)





rindunye rindunye rindunye ! * sambil buat gaya gedik * ermm , baru sehari tak mesej die . padan muka aku , gatal sangat nak off phone bagai , last2 aku jugak yg menanges . ermm , tadi aku ada la on9 facebook die jap , n tengok die ada chat dgn ' bestfren ' die to lagi . IM NOT JEALOUS , IM NOT JEALOUS . OKAYY , I AM JEALOUS ! bila ' bestfren ' die to tanya pasal aku die just jawab ' entah lha ' maybe die dah tak paham dengan aku atau dah bosan cakap pasal aku . die jew yg tau .




aku ada share entry aku ni kat facebook die tapi harammmm die balas . orang laen pulak yg komen . terasa betapa syok sendirinye aku . * alahaiii syifa , entah die baca tak post kau to , kau je lebih2 * takpe lha if die tak baca pown . at least aku dah luahkan semuanya . tadi tergerak jugak hati aku nak on phone tapi perbualan die dgn gurl to dah spoil mood aku . takut nanti aku termarah n teremosi lagi . k byeee :)




p/s : maybe aku on jap phone tengah malam kang . masa die dah tidur . ada something aku nak btau die . aku nak die tau yg aku tak pernah lupakan die walau sesaat :'(

Labels: