Syifa
Takut !
Thursday, May 5, 2011 May 05, 2011 | 0 Comment(s)




errr - hyee cmue !
aku takut lha kalau die marah aku lagi . 
aku takut kalau die dah lupekan aku .
aku takut nak buka phone . * tadi ade on seminit tp....*
aku takut nak on9 * cehh , padahal on9 jap td tapi takde respon pape pown dr die *
aku takut takut takut !
tapi nak buat macam mane , totally my fault .
so aku kena tanggung semuanya .
fine fine fine !

ermm , how i want to change myself ?
how to be a perfect person ?
yang semua orang sayang , semua orang suka . HOW ?

AKU.....
selalu buat orang terasa , selalu sakitkan hati orang , selalu pikir bukan2 , selalu ikotkan kata hati , n bla bla bla . * malas nak listkan *

aku nak lha berubah , aku nak aku nak aku nak ! tapi tak tau nak mula dari mana . kakikah ? tangankah ? apakah ? siape boleh beritahukah ? angkat kaki kiri tinggi2 sambil goyangkan tangan macam usop wilcha * okayy aku buat lawak bodoh *

AKU.....
nak jadi manusia yg  disenangi ramai . insyaAllah oneday . but when ? hehehe :)

p/s : masih sedih sebenarnya tapi cuba untuk ketawa walaupun sumbang bunyinya . sayang die walau apa pown terjadi :'(

Labels: