Syifa
Andai awak tahu :'(
Tuesday, June 14, 2011 5:59 AM | 0 Comment(s)

hai



Awakkkk, nape kita dah laen ek?
Ke orang je yg rasa macam tu.
Kita tak sampai setahun lagi tapi macam2 dah jadi.
Orang harap awak paham la.
Orang sayang awak, betul tak tipu !


Tapi awak sayang orang tak?
Kalau sayang buat cara sayang.
Kalau dah tak sayang cakap.
Orang cuba terima walaupun pedih.


Hari ni awak macam nak tak nak je reply sms.
Orang cuba nak happykan awak balek tapi......
Orang nak kita macam dulu !
Tapi orang tak berani nak tegur sikap awak dah.
Nanti mesti gaduh lagi.


Dah sebulan orang asyik sakit je.
Orang takut nak pegi check.
Kalau orang dah takde nanti ingat janji awak tu.
Orang mintak maaf kalau ada salah silap dengan awak.
Ramai lagi perempuan lain yg boleh jaga awak.


Biar orang pendam je.
Biar airmata jadi saksi.
Asalkan awak happy orang pun tumpang happy.




Labels: