Syifa
1 Murid 1 Sukan
Saturday, July 2, 2011 July 02, 2011 | 0 Comment(s)

hai



Lambatnya aku update. Orang lain balik sekolah terus post pasal ni kan? Haha, ngaku jela :) Selamat la semuanya and majlis berjalan dengan lancar. Tadi cikgu lepaskn pelajar laki dulu berlari, lepas tu baru pelajar perempuan. Aku berlari mula2 jela, lama2 semput. So kitorang berjalan then jog. Nak berlari memang pancit bhaiii !






Trek kitorang dalam hutan. Sejuk jew. Aku, Ada, Mira and Ika jalan sama2. Sedang kitorang berjalan tu Ika cakap kat aku '' eh, tu bukan Gegar ke? '' Aku tengok la, memang betul dia and mmbe2 dia la. Duduk berehat lagi tu. Kitorang pon jalan jela. Sakit jgk hati aku dia buat2 tak nampak je. Tak tegur aku pon. Takpe la, dia tak perasan kot. Lama sikit tu dengar suara orang. Tengok2 dia lari kejar kereta. Haishh, kena bagi awak makan ubat ni. Hehe, dia lari comel :) Then kat depan sikit baru dia tegur. Dia suruh aku lari. Hell no!






Haha, masuk pintu pagar padang terus cari air. Lepas tu penyampaian hadiah. Yg menang tu pon memang star. Tak heran la. #ayatjeles









Habis penyampaian hadiah boleh seberang jalan and balik ke sekolah untuk rehat. Masa rehat orang sibuk makan, kitorang sibuk bergambar. Ish3.


















Habis waktu rehat kena pergi padang sekolah balik kat seberang jalan tu haaa. Lepas ni berlangsung acara suka pulak. Bola jaring, futsal and bola tampar.






Team kitorang masuk bola jaring. Tak pandai pon main. Hentam jela. Tapi lawan dengan akak2 upper 6, kitorang kalah 1 mata je. >.< Yang bestnya Gegar belanja aiskrim. Aku pusing2 belakang tengok dia hulur aiskrim coklat. Perghh, terbaekk la!


team Gegar menang lawan futsal. tahniah :)

Labels: ,