Syifa
Hangout time :)
Saturday, July 2, 2011 July 02, 2011 | 0 Comment(s)

hai



Hye, bosan la cuti2 nieh.
Tetibe mood nak menulis datang. 
Jumaat baru ni aku keluar dengan kawan2 nak beli barang kelas.
Aku selalu macam ni kan?
Cerita dah lama baru aku nak post.
Wakaka.


Pukul 3.00 Ada dengan Wa dah pergi.
Aku dengan Mira pukul 4.00 baru pergi sebab takde moto.
 Ada n Wa pergi beli barang2 dulu.
Aku n Mira sampai datang makan je kat KFC. #hudohperangaikan?
Tapi kitorang la pegi order kat bawah.


Dalam KFC tu yg riuhnya kitorang berempat je.
Kalau dah kat sekolah mulut murai, pegi mana2 pun sama la.
Tak dapat dibendung lagi perangai buruk kami.
Nampak orang pelik2 sikit dah mula nak mengata.
#jangantirutau














Then, dah kenyang pergi jalan2 kat kedai 2ringgit pulak.
Lepas tu Gegar datang.
Budak2 ni sengih je. Dah tau dah. Haha!
Gegar suruh aku beli pape.
Aku mana bawak duit.
Lepas tu dia belanjakan bantal bulu2 and sepit rambut.






Dah siap buang duit Gegar pun balik.
Kitorang pulak pegi bergambar.
Takde keje lain dah.












Labels: