Syifa
Group paling best di Facebook abad ini.
Friday, August 12, 2011 August 12, 2011 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


Sebelum ni aku hanya bace and dengar saje bloggers-bloggers cerita pasal satu group ni. Teringin nak join tapi disebabkan low self of confidence aku biarkan je. Dah ditahan, dipendam tapi tak berjaya. So aku nekad nak join jugak ini group. Ape nak jadi biar la.


Masuk hari ni rasanye dah dua or tiga hari kot aku join group ni. Mula-mula aku hanya like and baca ape yang diorang bualkan. Malu nak interrupt. Tapi aku tengok diorang semua jenis mesra alam so tak salah mencuba kan. Tadi aku komen-komen and memang seronok. Aku try la post something then respon yang aku terima sangat memberangsangkan.


90% dari ahli group ni adalah adik-adik aku. Terasa tua diri ini. Hukhukhuk. Even kita tak mengenali satu sama lain, tapi kita 1FAMILY kan. Hope korang sudi terima akak dalam dunia blog ni :) I LOVE BBB.


p/s : Mane-mane bloggers yang tak join lagi, sila log in FB anda dan join !

Labels: