Syifa
Misteri CLOUD 9 di dalam beg sekolah aku !
Monday, August 1, 2011 August 01, 2011 | 0 Comment(s)

Alhamdulillah.


Hari pertama puase semuanya lancar saje.
 Yelakan, dah umur nak masuk lapanbelas takkan perangai macam budak-budak lagi.
Kat sekolah tadi pun santai je.
Takde la pressure sangat even exam next week.
Aku cool beb !


Yang lucunye budak-budak ni cakap aku tak puase.
Haishh, ini dah melebih kawan-kawan ! Hehe.
Tadi before pergi perhimpunan aku buka beg.
Then diorang nampak ade CLOUD 9 dalam beg aku.
Sebenarnye tu CLOUD 9 hari Jumaat punye.
Aku bawak empat pegi sekolah. Due aku dah makan dalam kereta. 
Lagi due tu ingat nak makan mase rehat, tapi lupe. ( 2+2=4)
Aku ni jenis tak check beg sebelum pegi sekolah sebab buku bawah meja.


Jadi tu lah kisahnye kenape CLOUD 9 ade dalam beg aku.
Tak misteri pon kan ?


Tapi kennnnnnnn...... ( buat suare gedik macam itik )
Aku rindu die. Hekhekhek.



Yela, nak dekat seminggu tak mesej, tapi ade la jumpe.
Cume rase janggal la bile tak mesej.
Aku taktau ape die buat, die pergi mane.
Hurmm, sabar SYIFA.
Bulan puase ni je kot.


p/s : TAK SANGKA NAK RAYA DAH.... RASA BARU SEMALAM SAMBUT TAHUN 2011.... ( takde kaitan )


selamat hari rayaaaaaaaa ~

Labels: