Syifa
Raya nak dekat dah eh ?
Monday, August 15, 2011 August 15, 2011 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, dah 15 hari kita puasa. Lepas ni menghitung hari nak raya la pulak kan ? So baru-baru ni, tak silap aku hari Sabtu la kot, aku and family berbuka puasa di Temerloh then shopping raya FASA 1. * eh, ayat ape nieh ? *


Cehh, konon nak berfasa-fasa la sangat. First shopping ni beli baju kurung and melayu. Tahun lepas tema raya family aku merah maroon. Tahun ni rock sikit. Warna hitam kelabu. Adik aku la punye idea ni. Layankan saje. Kang hentak-hentak kaki kat kedai payah pulak yedakk?


FASA 1 ni habis belanja dalam RM 700++. Kat kedai baju tu saje dah RM 684. Tak termasuk kasut aku and mak aku lagi. Tahun ni gedik pulak nak pakai kasut high heels. Padahal tak reti nak pakai. Kena praktis hari-hari la nampak gayenye.


Now dalam perancangan nak tetapkan tarikh untuk bershopping FASA 2 pulak. Biasenye shopping kali kedua ni kat Kuantan. Beli baju and seluar pulak. Maybe hari Sabtu or Ahad minggu ni la kot. Woo, eksaited aku !





Exam dah lepas, boleh tak kalau nak cuti raye awal ?

Labels: