Skip to main content

Wahh, teruja sat !

Assalamualaikum.


Dah lame tak hupdate tetibe teruja ni ape kes ?
Haha, actually dengan hati yg berbunga-bunga menaip ni.
Nak tau sebab ape ?

*


*


*


*


*


*


Tadi online Facebook n tengok ade orang PM aku.
Tak sangke la die PM macam tu sebab aku ni newbie lagi dalam dunia blog.
Btw, thanx buat Bella Ahmad sebab sudi tanye pasal blog ni kat aku.
Sambil aku ajar orang, secara tak langsung aku pon belajar same. Yedakk ?



Ade satu lagi yg membuatkan aku teruja.
Owner blog Believe in Destiny add aku.
Haa, teruja tak ? Aku memang suke blog akak ni. 
Pink lagi tu. Cantek.
Tiap kali die update aku mesti bace :)




Header pun dah cantek kan kan kan ?


Actually entry ni bukan nak bangge ke ape ?
Biase la budak baru nak up macam aku :)
Ni semua penaik semangat aku untuk terus berblogging !
InsyaAllah.

Comments

nuruashia ♥ said…
wow..entry pasal akk tu ehhehe..thanks dear <3

Popular posts from this blog

5 month

Thank you for staying even if you had so many reason to leave. You're my best friend my crying buddy and my Mr. Fix (you can handle my thunderstorm very well) I love you from the first day we met until now.

Majlis Anugerah Kecemerlangan PMR, SPM, STPM (DRB Hicom) - Part 2

Assalamualaikum.



Mana yang tak baca lagi part 1, click sini ye Part 1.



Sabtu 18 Mei 2013



Pagi tu aku bangun awal dengan jayanya, walaupun bengkek sikit sebab dalam rumah anjang tu memang takde line phone. Bangun je kena tunggu turn nak guna bilik air kat bawah tu, masing-masing malas nak guna bilik air atas.



Then dah bersiap cecomel tu maka haruslah bersarapan pula. Anjang belikan nasi lemak sambal kerang dan sotong. Serius memang sedap ! Sambal dia tak pedas langsung. Sesuai dimakan seisi keluarga, since anak-anak anjang semua kecik-kecik lagi. Memang tak makan pedas kan. Lagipon diorang semua dah bertahun-tahun kat London, ade la dalam 7-8 tahun stay sana. Lagilah tak tahan pedasnya.




Dalam pukul 8 pagi tu bertolak, dan ngam ngam sampai kat wisma DRB Hicom tu pukul 8:30 pagi, waktu pendaftaran. Punyalah ramai manusia. Maklumlah, DRB Hicom ade lebih kurang 30 anak syarikat. Dan anugerah ni untuk pelajar PMR, SPM dan STPM untuk semua anak kakitangan under syarikat DRB Hicom.



Jom layan g…

Another beautiful month with you

Ada harinya kita ngam, kita sekepala.. gurau kasar macam mana pon tak sentap, takde yg take it seriously.. Ada hari yg belum bukak mulut lagi dah mula terasa, berperang sampai habis peluru reload balik 14 kali.. Ada hari saya api, awak air.. Ada hari bila awak api, saya simbah awak dgn berbaldi-baldi air.. Dah faham A to Z perangai awak yg complicated, begitu juga sebaliknya.. Awak pon mula faham ragam saya yg kadang tak logik, merajuk tanpa sebab.. Happy 4 month sayang ! Thanks for everything, thanks accept me for who i am.. saya tak perlu risau bila dgn awak, saya tak perlu pakai topeng utk sembunyikan siapa diri saya yg sebenar.. this sounds soooo cheesy, but ILOVEYOU !! Kau yang terakhir.. namun masih yang pertama.