Syifa
Nak raya sampai sebulan boleh ?
Tuesday, September 6, 2011 September 06, 2011 | 0 Comment(s)





Assalamualaikum. Hello Earthlings :)



Wassup guys. Adakah anda masih lagi aktif beraya ? Cuba tanya aku. Jawapannya adalah YA ! Memang cool kentang lah kan ? Bila beraya dengan family segan sebab dah besar malas nak beria. Tapi kalau kawan ajak pegi beraya memang aku on dengan pantas. Nak-nak lagi abah kasi greenlight guna kereta. Sayanggg abah ! Hehe.



Ni antara koleksi gambar raya aku hari Ahad lepas. Aku memang suka update lambat. Yang terbaiknye hari semalam ponteng sekolah sebab penat beraya. Tapi bila member text ajak beraya rumah teacher petang semalam, hilang terus penat aku. Muahaha !
































Gambar last tu tak boleh blah kan ? Sempat lagi dating tu. Haishhh ! Picture beraya rumah teacher aku update later okey. 







Labels: ,