Syifa
Time-time macam ni aku boleh membunuh !
Saturday, October 8, 2011 October 08, 2011 | 2 Comment(s)





Saat aku menaip entri ni, ketahuilah bahawa aku dalam keadaan sakit. Sakit yang teramat sangat. Walaupun bukan pertama kali merasainya, tapi sakit yang hadir tiap-tiap bulan ni mampu menitiskan airmata aku. Now I feel soooo terrible ! Omaigoshhhh. #nak muntah bace ayat sendiri.



Oh perutku sayang, can you be nice to me ? Dari tadi kau meragam kan. Aku nak ho ho ho lik pon tak dapat. #ehh, ape ni ? Bagi yang tak tahu penyakit ni especially lelaki dan budak bawah umur, tolonglah diam. Jangan melalak cakap aku ni manje la ape. Kau tanya girls lain betapa sakitnye senggugut ni !



Biasanya kalau aku ehem ehem la kan, aku akan sakit pinggang, sakit perut dan yang paling best sekali aku jadi HULK ! Badan tukar colour hijau tahu ? Haha, takdelah. Aku jadi pemarah. Sikit-sikit melenting. Aku jamin bukan aku je macam ni but semua gurls pon same rite ?



My boyfie pernah cakap '' nanti seminggu la awok jadi garang '' Mula-mula aku tak paham, maklumlah ayat tersurat. Ehh, ke tersirat ? Bila aku renung balik barulah paham. Huh, ade siape tahu tak ape cara paling efektif mengurangkan senggugut ?



Esok 9/10. Pengsan..........................

Labels: