Syifa
Bakal berpisah. Jumpa lagi tahun depan kawan-kawan ;)
Friday, November 11, 2011 November 11, 2011 | 0 Comment(s)

.




Kemalasan menghapdate blog semakin menjadi-jadi. Sebenarnya ade banyak sangat cerita tapi berat sangat nak tekan button NEW POST sebab malas nak susun ayat. Ecehh, macam la ayat kat entri aku selama ni tersusun sangat kan ?



BAKAL BERPISAH. JUMPA LAGI TAHUN DEPAN KAWAN-KAWAN. Ape kena dengan tajuk aku kali ni. Siapa yang berpisahnya ? Biasa la, dah hujung tahun kan ? Tak lama lagi persekolahan pun tamat. Tu bermakna aku tak boleh nak jumpa diorang lagi. Kalau rumah kita sebelah-sebelah je kan best !



Semalam iaitu 10.11.2011 kelas kitorang ade buat jamuan. Kira macam jamuan segera jugak la sebab kitorang plan-plan then buat terus. Memang banyak lagi kelemahannya especially bab duit la. Sebab budak kelas ade 13 orang je. Cam mano duet nak banyok aihhh !







Orang lain sibuk berbincang, aku nampak je kamera. So ape lagi, pose la. Yang depan tu guru kelas kitorang. Entah ape la yang dibincangkan time ni. Lupa sudah.







Makan nasi minyak ni mulalah feeling macam pengantin baru gitu. Ecehhh. Boleh tak kalau nak berangan sekarang ? Haha !






Harus bergambar sebelum makan. Pipi tu dah bulat sesangat ! Diet asyik on off je. Haihh, takpe. I makan tengah hari je lepas ni. Hakktuuuiiihhhh !






Homemade kek ! Sumpah sedap. Satu blueberry cheese kek untuk cikgu dan satu lagi chocolate kek untuk kitorang. I prefer both ! Sampai saat ni masih terasa kelazatannya. Nyummy !






Spongebob tu jeles sebab aku ade kek. Tu yang melanyak kek aku je kejenya. Haishh, nak makan pun tak sonang !






Sape punye idea entah bergambar gini. Tapi cantek and aku suka. Nampak mata je. Mwahaha.






Padan muka aku. Tengah syok melantak boleh pulak diorang sapu krim kek kat muka aku. Lepas tu panas je muka.







Haha, memang tu jela style aku kalau bergambar.



Actually banyak lagi gambar tapi malas dah nak upload. Boleh tengok kat FB aku. Semalam memang penat so hari ni buat cuti rehat sendiri. Sayang aku suruh pegi sekolah hari ni, tapi sebab kemalasan tahap maksimum terpaksa aku tolak. Sory sayanggggggggggggggggggg !



Babai !


Labels: ,