Syifa
Put love in everythings you do and you will get love from world as a return :)
Thursday, November 17, 2011 November 17, 2011 | 0 Comment(s)

.








Kalau awak tak ambil kesah tentang saya, ade orang lain yang ambil tahu.
Kalau awak tak jawab call saya, ade orang lain yang akan call saya.
Kalau awak tak reply mesej saya, ade orang lain yang akan mesej saya setiap 
masa.
Kalau awak ego untuk menyatakan rasa rindu pada saya, ade orang lain yang 
sanggup buat begitu.
Kalau awak sukar meluahkan rasa cinta pada saya, mungkin ade orang lain yang 
menyintai saya.




Saya tak mengharap orang lain sebenarnya, saya cuma nak awak ! 
Saya harap awak yang bisik di telinga saya yang awak cinta dan rindukan saya.
Saya harap awak yang gembira saat saya berjaya.
Saya harap awak disisi tenangkan saya bila kesedihan.
Saya harap awak setia menyayangi saya.
Saya harap awak akan kotakan janji-janji awak.
SAYA HARAP AWAK !




Bila suatu hari nanti saya berhenti berharap, bukan bermakna saya tak 
sayangkan awak.
Cuma ketika tu saya dah bersedia melepaskan awak, untuk melihat awak lebih 
bahagia.





Labels: