Syifa
One True Love.
Monday, December 12, 2011 December 12, 2011 | 0 Comment(s)

.



Assalamualaikum.



Hello earthlings ! Sory I'm rarely update. No reason for that. Haha. Actually tengah nanges ni. * eh, perlu ke mention kat sini ? * Dont get me wrong. Nanges bukan sebab jatuh tangga or what tapi sebab tengok cerita One True Love ni. Serious sedih. Nak-nak lagi aku suka pelakon tu. * tepuk tangan sikit *.



Joy dan Migs


Aku minat diorang since tengok Marimar. Alahaii, sweet je tengok. Rasanya diorang memang couple kat luar. Haha, orang minat lelaki korea aku bantai minat Philipine. Ehh, suka hati laa. Korang tengok tak cerita ni ? Nanti selalu-selalu lah jenguk Astro Citra yep. Rasanya ada ulang banyak kali.



Cerita ni mengisahkan Migs dan Joy. Diorang ni just get married dan selang sehari lepas perkahwinan dia kot Migs eksiden. Dia eksiden lepas balik beli bunga untuk suprisekan dekat Joy, but tak sempat. After dia sedar dari pembedahan dia hilang ingatan. Tapi yang peliknya Migs lupa perkara yang baru berlaku dalam hidup dia.



Migs ingat family and Bella, bekas kekasihnya. Semenjak dari tu, hubungan Migs dan Joy huru-hara sebab Migs percaya yang dia masih cintakan Bella plus dia lupa siapa Joy tu. Bapak sedih time Migs nak tinggalkan Joy. Ayat yang buat aku tacing bila Migs cakap kat Joy '' we need space ''. Berderai habis airmata Joy. Mana tak nya, usia perkahwinan diorang setahun jagung lagi dah dilanda dugaan macam tu.



Migs keluar dari rumah and stay with Bella. Then Joy datang merayu dekat Bella supaya pulangkan balik Migs. Part ni pun sedih jugak. Bella tetap keras hati tak nak pulangkan Migs sebab Bella masih sayangkan Migs. Lepas tu Joy disahkan mengandung. Ahh, tak larat dah nak cerita sambil menanges. Hehe.



Sebenarnya ade sebab lain jugak kenapa aku beria menanges. Tapi takpe lah, biar aku pendam je supaya takde hati yang terluka. Serious dah penat dengan semua ni. Tiba masanya aku tumpukan perhatian pada pelajaran. And aku nak luangkan masa sebaiknya dengan family. 



* Emo sikit * Kbai !

Labels: