Syifa
Congrats for your wedding !
Tuesday, June 14, 2011 4:43 AM | 0 Comment(s)

hai



Dua hari berlalu tanpa kau Dyla, aku okay je but i was admit that i really miss u. Hehe :)



Hye all. Hari ni tak nak tulis panjang2.
Aku nak tunjuk gambar wedding sepupu aku baru ni je.



heeee ~ sikit je hantaran kn? dah sampai masjid baru perasaan lagi 2 hantaran tertinggal kat rumah. OMG !



laen gila kot bila dah make up. agak2 muka aku nanti gone ek?



sepupu aku punye keja la ni ~



lepas dah bahagian dia. korang bila lagi?



ipat. budak paling bermasalah abad ni. hehe.



aku lupa dah sign mende ni. hal rumah tangga diorang aku tak masok campur.



yunk, kita nak anak berapa orang ek? kuikuikui.



pengantin baru :)



anak abah !



actually ade lagi tepi2 tu. pelamin ni panjang.



sepupu2 ku.



pinang terbelah tujuh.



outdoor photoshoot :)



makan2 jom :)



HABIS !



Labels: ,