Syifa
Leave me alone. I'm crying but no one knows :'(
Tuesday, August 16, 2011 August 16, 2011 | 0 Comment(s)

hai



Mengapa yang lain bisa, mendua dengan mudahnya. Namun kita terbelenggu dalam ikatan tanpa cinta.


Assalamualaikum. 


Bila aku sedih, aku menulis.
Bila aku gembira pun aku menulis.
Aku lebih selesa luahkan semuanya dekat blog. 
Sebab blog bukan manusia, tak bernyawa. 
Aku tak harapkan orang bace luahan hati aku, cuma taknak pendam lagi kesedihan ni.
Dengan cara meluah, terubat sikit luka di hati. 
Mungkin masih ade parut bekas luka. 
Tapi tu semua aku jadikan kenangan terindah dalam hidup.


LOL ! Bangang kan intro die. Kalau tak suka tekan button X sebelah kanan laptop anda cepat-cepat. Entri aku semuanya annoying right. Sebab ape yang aku rasa, aku akan terjemahkan dalam bentuk penulisan. Maka terhasillah blog yang SUPER SERABOT ( SS ) ni. 


.................................................................................................................


Hari ni terbabas lagi. Tak ke sekolah atas sebab-sebab tertentu. Malam tadi berlalu macam tu je. Sikit pun mate aku tak ngantuk. Memang superb la. Pagi tadi macam biase duduk depan cermin and perasan ade something yang lain kat muke aku. Eh, ni muke aku ke ? Dengan mate yang tersangat-sangat bengkak hasil menangis sepanjang malam, rambut yang serabai + kusut, badan pun tak bermaya, macam mane aku nak pergi sekolah ? Mau member-member cop aku mati laki. 


Dengan muke yang innoncent, aku sarung tuala dekat kepale, keluar bilik. Aku nampak mak tengah iron baju. Tanpa memandang mak aku cakap ''' pening la, taknak pegi sekolah ''' Mak tak sempat balas ape-ape lagi aku terus masuk bilik. Lepas tu barulah nafsu tidur datang.


Harap hari ni lebih baik dari semalam. Kenape aku menangis ? Hanya aku, dia dan Allah je yang tahu.







Labels: ,