Syifa
Bila mana aku tewas :'(
Wednesday, September 7, 2011 September 07, 2011 | 0 Comment(s)








Assalamualaikum. Salam 1 Malaysia.




Dah lama aku tahan hati ni supaya bersabar. Jangan ikutkan sangat emosi. Tapi kenapa kau sangat degil wahai HATI ? Untuk kesekian kalinya, aku harus akur yang aku tewas ! Tewas dengan perasaan sendiri. Tak mampu lagi rasanya menampung airmata ni. Biarlah perlahan-lahan mengalir, mencurah dan meniti di pipiku.



Kenapa aku tak kuat ? Dugaan kali ni sangat berat. Hambamu ini tak mampu Ya Allah. Andai dia memang tercipta untukku, Kau permudahkanlah perjalanan hubungan kami Ya Allah. Tapi, jika dia bukan milikku Kau pisahkanlah kami. Bukan apa, aku taknak sayang orang yang salah lagi. Cukuplah sekali aku dibuang oleh orang yang betul-betul aku sayang. 



.

Labels: ,