Syifa
Salah ke kalau cemburu ?
Monday, September 19, 2011 September 19, 2011 | 0 Comment(s)




Bencikan kalau perasaan cemburu tu datang ? Serba salah hidup jadinya. Dalam otak tu mulalah fikir yang bukan-bukan je. Walaupun hati kuat menafikan, tapi kadang kala boleh kalah dengan perasaan sendiri. 



Selalunya orang kaitkan cemburu ni dengan perempuan. Lelaki takde langsung ke perasaan tu ? Bukan takde sebenarnye tapi diorang pandai cover. Kalau perempuan lah, memamg kecoh satu tanjung bila angin cemburu tu datang.







Memang aku tak nafikan yang aku ni kuat cemburu. I admit it. Get problem with that ? Sebab dah sayang maka aku ade hak nak cemburu kan ? Lama dah aku perhatikan tapi aku cool je. Pejam mata jela Syifa, butakan hati kau tu !



Tapi bila member dah start tegur, aku mulalah tacing. Kalau boleh taknak pandang kelas dia. Balik tadi jalan sama-sama, dia boleh pulak buat slumber je. Taktau ke yang aku ni cemburu ? Hurmmm.




Labels: ,