Syifa
Doakan saya kuat supaya tiada lagi airmata yang jatuh. Huh !
Monday, December 12, 2011 December 12, 2011 | 0 Comment(s)

.



Assalamualaikum. Hello Earthlings !



Malam ni sedih sangat-sangat. Ya Allah, kenapa aku tak kuat macam orang lain ? I'm trying so hard to be strong. Dah cuba yakinkan hati bahawa aku ni seorang yang kuat. Aku tak boleh nanges. But hakikatnya ? Aku nanges jugak. Ahhh, benci keadaan macam ni.



Dulu dia ajar aku erti pengorbanan. Aku sendiri tak pasti sama ada aku boleh berkorban atau tak. Tapi I make a move. Aku cuba berkorban demi dia. Tapi aku sedih bila pengorbanan aku tak dihargai. Dah lah janji tak ditepati, lepas tu buat macam takde apa yang berlaku. Perit dalam hati ni Tuhan je tau.



Sorry la, aku dah heartless. Since kita pon memang tak contact dah kan ? Mungkin ni cara terbaik untuk masing-masing perbetulkan diri. Aku tak nak lah bertepuk sebelah tangan. Aku dah pernah cakap lepaskan aku kalau dah tak sayang kan. Aku harap kau bijak dalam buat keputusan.






Mata bengkak because I'm hurt ;'(



Kbai !

Labels: ,