Syifa
Kesumbatan di rumah sendiri.
Monday, December 5, 2011 5:01 AM | 0 Comment(s)

.



Assalamualaikum.



I wonder if people look at me and think '' I wish I was pretty like her '', because that was I think when I look at everyone else ;D



Hello people ! How's your holiday ? I'm sure you're happy enough right ? Nampaknya aku jela yang terlantar sakit * sediakan tisu cepat *. Hari ni Alhamdulillah I feel better than before. Cuma tak berselera nak makan je.



Bangun tidur almost 3 p.m then menghadap nasi lemak, memang tak selera lah kan. Tutup tudung saji, masuk bilik online lagi bagus ! Ma abah balik kerja pukul 5 baru aku terkedek-kedek cari towel nak pergi mandi. Haishh, bertuah punya budak.



So now dah pukul 8.50 p.m, perut pun dah memulas sebab lapar. Yela, whole day tak makan kan. Jap lagi nak pergi geledah dapur la. Kot-kot ada rezeki yang nak disumbat dalam perut ni. Sabar ye my tummy dummy. Okay guys, I'll update later keyh. Takmo rindu-rindu kita tau. * bajet ada orang nak baca je blog kau *



Labels: ,