Syifa
Sukan + Muet's result !
Thursday, January 12, 2012 January 12, 2012 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum. Hello peeps !


Entri kali ni randoms okay. Malas nak buat satu-satu so gabungkan terus in one post. Sebelum pergi lebih jauh * eceh, ayat sastera siottt *, korang perasan tak cuaca sekarang tak menentu rite ? Kejap panas then tetibe hujan lebat. Feeling macam dekat oversea la pulak. Kfine, aku memang over !


 Random #1




First random ni nak cerita pasal mesyuarat agong rumah sukan. Pagi-pagi la dah beratur kat assembly square. Aku rumah Bayan ( biru ). Tapi tak syok la sebab pisah dengan my buddy, Ada. Sokayy, sorang lagi membe ade, Wa ! Rumah sukan lain baek punye tempat berhimpun, kitorang kat tapak perhimpunan je. Dah la basah, nak duduk gone. Then as usual cikgu announce tentang pelantikan jawatan.


Seriously I'm not interested to participate in sports day ! Masa proses pelantikan tu aku buat tak tahu jela. Nak cadangkan pon tak pandai an. Then tetibe Cikgu Ruslah serta beberapa orang guru point aku. Maigodd, tak mahu la ! Cikgu lantik aku jadi penolong ketua rumah sukan. Terpaksa naik pentas menebalkan muka. Ape yang aku kena buat ? Ape tugas aku nanti ? K blurr !


 Random #2




Today, result MUET keluar. Serious debar sebab MUET penting untuk masuk U. Actually kalau dapat band 1 pon boleh masuk U as long as taking MUET. Tapi nanti kena ambek banyak paper English la kat U. Masa rehat tadi pergi la cari Sir Azli sebab nak suruh dia check online. Baru sampai bilik dia then dia cakap '' tahniah Asifah, awak band 3 '' Lol, mimpi ke ni ? Rasa macam teruk je jawab MUET tapi Alhamdulillah.


Analisis penuh tak tahu lagi tapi dengar khabar sorang dapat band 4, lima enam orang dapat band 3 and the rest band 2, band 1. Rasa tak nak dah reseat untuk paper March. Bersyukur jela dengan band yang ade ni. Balik tadi ma tanya and ternyata dia happy sesangat. Then dia doakan supaya aku dapat masuk UPSI. Nak anak dia ni jadi cikgu. Cewahhh, ade bakat ke ?




Dia dah berubah kot. Hmmmm ;'(


Kbai !

Labels: ,