Syifa
Sedih datang lagi.
Tuesday, March 20, 2012 March 20, 2012 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum and nite peeps !





Lepas break up dengan Gegar seriously memang aku down gila. Kenangan setahun 4 bulan bersama dia ibarat kejar aku. Mana aku pergi, segenap ruang memang aku akan teringat dia. Time tu Tuhan je tahu sengsaranye aku. Bukan member tak nasihat tapi masuk telinga kanan, keluar telinga kira. Zero. Empty. Tiap malam aku berkurung dalam bilik then nanges. Ubat kat tepi je. Bila aku penat aku telan ubat dan zzzzzzzzz ! Bangun pagi pergi sekolah dengan mata yang bengkak. Aku cuba happy, tapi sakitnya hati bila senyuman dan gelak yang aku keluarkan tu semuenye fake !


Bila berakhirnya hubungan aku dengan dia, aku rasa dunia kosong. Bila on facebook ramai yang bagi nasihat. Termasuklah yang sorang ni. Aku tak tahu kenape aku rasa senang bercerita dengan dia. Aku luahkan segalanya, apa yang aku pendam selama ni. Dan dia banyak bagi nasihat. Dalam tak sedar kitorang bertukar phone number. Malam tu jugak dia call aku even dia pakai maxis. Time dia call tu aku tengah nangis as usual, pastu dia dengar. Puas jugak ah aku cover. Then sambung chatting balik.


Hampir setiap hari kitorang chat since nak mesej kan susah. Sampailah oneday aku dapat sim maxis adik aku punye. So kitorang start mesej even tak kerap sangat. Memang tak nafikan yang dia baik dan kelakar dan ambik berat pasal aku dan baik dan baik dan baik ! Apa yang dia cakap tu kadang-kadang buat aku melayang jugak ah. Pernah dia call aku pagi-pagi sebab nak cakap ILOVEYOU. Time tu aku kat hotel Gambang. So sweet :)


But now, everythings ruined up. Kitorang takde mesej langsung. Chat pon jarang-jarang. Aku tunggu dia tiap malam sampai aku tertidur. Aku paham kalau dia busy. Bukan tu masalahnye. The problem is, dia dah lain. Atau aku je yang rasa cenggitu. Maybe ni totally salah aku. Aku terlalu mendesak dia kot. Aku dah terbiasa dengan perangai camni. Thats why semua lelaki tinggalkan aku. Dan tak mustahil he will leaves me too.


Dua tiga hari ni aku asyik menanges je. Puas tahan tapi menitis jugak airmata ni. Sampai aku terpikir, tak penat ke mata aku ni mengepam air. And apa-apa yang berlaku lepas ni, AKU PASRAH :'(


Miss sweet moments with you.

Labels: