Syifa
Patut ke kita terima orang yang kita tahu masa silamnya dulu teruk ?
Friday, June 1, 2012 June 01, 2012 | 0 Comment(s)

Sekali lagi aku mendustai janji nak update belog setiap hari di musim cuti ni kan ? Kan best kalau update belog ni senang. Niat je dah siap entry panjang berjela. Bukan ape, aku ni kalau update step by step tau. Mula dengan tajuk. Kat situ je aku dah stuck berjam-jam nak pikir tajuk. Ni pun aku skip dulu tajuk dan dengan jayanya aku menulis tanpa mengetahui apakah motif entry kali ni. Zasssssssss !


Okay serious !


Sekarang ni aku tengah keliru. Patut ke kita terima orang yang kita tahu masa silamnya dulu teruk ? Dah nama pun masa silam, means something yang dah lepas. Boleh ke kita percaya bila dia cakap yang dia dah berubah ? Aku susah dah nak percaya lelaki.


Dulu aku pernah sayang someone ni sekuat hati aku laa. Memang dah yakin sangat dia jodoh aku. Tapi tup tup, dia hilang sekelip mata jee. Lepas clash dengan dia, aku rasa semua lelaki yang hadir dalam hidup aku tak ikhlas. Aku tak nampak kejujuran diorang. As a results, dah dua tiga kali aku couple then putus.


Susah nak dapat pengganti kau :'(


Now aku tengah mengenali hati budi seseorang. Tak perlulah sebut nama dia sebab aku takut perkenalan ni pun putus sekerat jalan je. Dia dah cerita semua kisah silam dia. Aku takde masalah sebab aku tahu people make mistakes kan. Aku suka kawan dengan dia sebab dia jujur.


Dah 3 kali kitorang keluar. Dan dia layan aku macam aku ni awek dia pulak. Lepas tu dia bahasakan diri dia tu bie. Haha, tapi dia lucu and sometimes garang. Kitorang boleh tahan sekepala laa. Asal nampak orang pelik sikit mula laa muncung-muncung bibir dok bergosip. Yang paling tak tahan dia panggil aku cikgu ! Aku pon taktau kenape.


Aku tak berharap banyak. Sebab aku tahu, makin banyak aku berharap, makin terluka aku nanti. Tiap kali keluar dia selalu cerita pasal ex dia. Memang tu cinta mati dia dulu. Tapi sayang sebab perempuan tu tinggalkan dia untuk mencari kebebasan. Daripada cara dia cerita, aku tahu mustahil dia akan lupakan ex dia tu. Haha, I'm okay with that :'D



Labels: ,