Syifa
Happy Monthversary :)
Thursday, April 11, 2013 April 11, 2013 | 0 Comment(s)

Assalamualaikum.


Harini, genap sebulan aku dengan dia.
Sebulan memang tak lama.
Masih baru lagi dengan dia.
Banyak lagi perkara tentang dia yang aku taktau.
Begitu juga sebaliknya.


Sebulan bukan tempoh yang aku boleh megah-megahkan.
Dan aku harap ianya akan berkekalan.
Taknak terputus di tengah jalan.
Macam sebelum ni.
Setahun yang sia-sia.


Biarlah kali ni menemui jalannya.
Jalan yang akan menyatukan kita berdua, InsyaAllah.
Kita hanya mampu merancang.
Berdoalah agar dipermudahkan segalanya.
Amin.






p/s : Rasa nak buat sequence dari mula-mula kenal sampai sekarang. Let me think first.
p/s : Ingatkan dia tak ingat pasal harini, last sekali dia dulu yang cakap genap sebulan. Aku pulak yang lupa.
p/s : Sayang dia :)
p/s : Sorry terlalu banyak p/s.

Labels: ,