Syifa
Orang kecil.
Sunday, July 8, 2012 July 08, 2012 | 0 Comment(s)

Aku manusia. Tak lepas dari kesilapan. Kadang aku terlebih menilai seseorang sampaikan perasaan tu bawak aku jauh dari dia. Kami yang dulunya sahabat, akhirnya masing-masing bawak diri. Duduk dalam satu kelas, tapi jiwa masing-masing jauh. Mungkin ada dua tiga orang yang masih rapat dengan aku, tapi kemesraan tu tak same macam dulu. Goshhh, I really miss our sweet time <3








Time ni kami bahagia. Takde anasir jahat yang mengganggu hubungan kami semua. Tapi masuk je tahun 2012, ade insiden yang kurang baik. Satu-satu cerita diputarbelitkan, normal. Bila timbul perasaan tak puas hati dalam diri, itu yang menyebabkan masing-masing tarik muka. Sampai ade yang tak bertegur. Sumpah sedih. I can't fixed it back.


Tadi aku dah buat keputusan and update satu status kat Facebook yang mengubah kembali hubungan kami. Menjernihkan kekeruhan yang sedia ade. Alhamdulillah, takdelah keras mane hati masing-masing. Masih ade kemaafan yang diberi. InsyaAllah, hubungan yang baru pulih ni akan terus berkembang jadi seperti sedia kala. Gelak tawa yang keluar nanti adalah ikhlas, bukan pura-pura lagi.


Labels: ,