Syifa
Between happy and sad
Friday, December 21, 2018 December 21, 2018 | 0 Comment(s)



Aku takdelah nak cakap yang aku ni lonely, tapi I wouldn't say I feel entirely fulfilled either. I'm not bored, but I feel like I need to do something more than what I'm doing. Kekadang waktu cuti tu tak sedar masa berlalu, tahu-tahu je dah bedtime ! Half of my day passes just like that. Pernah tak korang rasa macam tu? That you have to ask yourself, apa je yang aku buat harini? Ada hari yang aku rasa tak connect pun dengan dunia luar, I just float until the next day. Haha !
But I don’t want to just be here. I don’t want to just float, not doing anything. I want to go out, climb, fall, fail and try to climb again. Teringin jugak rasanya nak jatuh cinta semula, rasa dah lama duduk dalam comfort zone yang mana aku tutup hati untuk kenal dengan sesiapa pun. I don't even give a try sebab takut kecewa lagi. I want to fall madly in love with my life and with someone else. I don’t want to remain so numb to the world. 

Aku nak rasa bermakna kembali. Sekarang still a bit confuse, tak happy tapi tak jugak sedih. My heart isn't broken but it doesn't feel full either. Semuanya berada di tengah. I want to find the meaning in between. Between happy and sad, between lonely and loving.

Labels: ,